משלוחים חינם מעל 349₪ - משלוחים אקספרס לכל הארץ

חליפות חתן – החליפה של הרגע הכי מאושר בחייך

חליפות חתן באיכות גבוהה, תפירה והתאמה אישית, זה רק בבנג'מין. בין אם זה חתונה הכי נוצצת וגרנדיוזית או לחתונה אורבנית וקסומה, זה לא משנה אתה החתן, אתה חלק מהמופע, אתה חייב להיות מדויק ונכון. ובשביל זה יש את קולקציית חליפות החתונה של בנג'מין ששומרת אותך בסטייל ייחודי, לא משנה מה קוד הלבוש של האירוע.

לחליפה לחתונה יש צורך בתשומת לב רחבה יותר, הן לפרטי הלבוש והן למידות וההתאמה אישית.

לכאן נכנס גם השלב האהוב של העיצוב. כנהוג לחתן יש את הצורך להיות דומיננטי, מיוחד ולפעמים קצת שונה. חשוב להתייחס לכל דבר ברצינות ומחשבה עמוקה יותר.
התפר הזה שלא יפרם ויזוז או הנעל שלא תציק ברחבה, והג'קט שלא יושב נכון. יש כל כך הרבה פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם בבחירת החליפה. מה סגנון האירוע, האם זה אולם או גן אירועים אורבני, אולי בעצם זה חתונת צהרים, ומה אם גוון העור? הכל חשוב, אבל שוב זה הכייף, ליצור ולהגשים עם החתן ביחד את החוויה של איך הוא רוצה להראות בחתונה שלו.

האם אני יכול ללבוש צבע בחתונה? למשל חליפה כחולה.

כמובן שאפשר ללבוש חליפה בצבע לחתונה. למעשה זה גם שובר קצת את הסטיגמה של "חתונה בשחור לבן" אבל כיום זה נפוץ ביותר, הן לאורחים והן לחתנים. עם זאת, היא לא מגבילה אותנו כמעט בשום צורה ונותנת לנו את אותה חוויה של החליפה השחורה הידועה בקרב חתנים רק עם טוויסט קצת שונה בעלילה. למעשה החליפה הכי נפוצה בקרטלת הצבעים היא הצבע הכחול כהה, ששומרת על איפוק ומפרקת את הסטיגמה של הרשמיות. לעומתה יש את החליפה האורבנית שנערצת בגווני הקרם, בז' ואופוויט. בדים קלילים ופחות מתאמצים. ואם נעבור לקרטלה של הנועזים נגלה הרבה גוונים מרשימים ובעלי אופי ייחודי של כל לקוח.

כמה זמן לפני החתונה צריך להזמין חליפה?

באופן אידיאלי, הזמנת החליפה שלך 4-6 חודשים לפני היא מה שאנו ממליצים. זה נותן לחתן מספיק זמן לבצע שינויים ומדידות בלי לחץ והנאה מקסימלית בבחירת החליפה המושלמת.

למה לא כדאי לשכור חליפה?

זה רק יום אחד, אבל זה היום שלך. החליפות חתן של בנג'מין הן לפי מידה. הן רק קצת יותר יקרות מהשכרת חליפה ליום אחד, היא גם נשארת אצלך וכמובן אתה יכול להשתמש בה שוב באירועים אחרים. למשל בבלייזר ובמכנסיים כפריט נפרד ולשדרג את הלוק.

מוזמן אלינו לסטודיו וביחד איתך נבחר את החליפה שהכי נוחה, הכי יפה וטובה עבורך, בין אם זה טוקסידו יוקרתי או חליפה קלאסית ופחות מתאמצת, אם זה לאירוע הכי צנוע עד לאירוע הכי מפואר.
מוזמן ללחוץ כאן ונקבע לך פגישה היכרות ללא עלות בסטודיו של בנג'מין.
סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.



תיאום פגישה
סגור

קביעת פגישה אישית

בוא ליצור את החליפה שלך!

בנג'מין שמח להזמינך לעולם שלו.
הזמן פגישה עכשיו, ותתחיל את המסע שלך לחליפה המושלמת עבורך.
בנג'מין והמומחים שלנו יתלוו אלייך למתן ייעוץ מקצועי בבחירת הבד, הגזרה, הצבע והמידה הנכונה.
השירות "Made to measure" התאמה אישית מתאים בעיקר לחתנים, אנשי עסקים וג'נטלמנים אמתיים


השאר שם, מספר טלפון ואימייל.
ונציג יחזור אליך לתיאום פגישה במהלך שעות הפעילות.
תמיד פה בשבילך!